Vrijgeven:

klehman@pcb.com

PCB Piezotronics, Inc. lanceert
Nieuwe IP68-gewaardeerde connectoren en kabels

Volledig onderdompelbaar voor gebruik in natte omgevingen

15 april 2019, Depew, NY - PCB Piezotronics, Inc., een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation (NASDAQ: MTSC), heeft het nieuwe Connector Model RB en de Cable Model Series van 034Wxx en 078Wxx uitgebracht. Deze nieuwe afgeschermde kabels met vier geleiders zijn geschikt voor toepassingen in de auto-industrie, test & metingen en ruimtevaart & defensie waar water, vocht en stof een probleem kunnen vormen. Het sensoreind, een 1/4-28 4-polige stekker, is ontworpen voor onderdompeling in water en heeft een IP68-certificering tot een diepte van 1 meter gedurende 4 uur. De 034W kabel is ook bestand tegen temperaturen van -76 tot 325 ⁰F (-60 tot 163 ⁰C). Meerdere lengtes en configuraties zijn beschikbaar en op voorraad om te voldoen aan de toepassingsbehoeften voor RLDA testen, watertunnel testen en milieutesten.

De 034W en 078W kabels kunnen ook besteld worden met aangepaste lengtes en de volgende DAQ-side connector opties:

• Geen connector
    BZ (stompe snede), AD (vlecht), DZ (vlecht voor 3711 serie)
  • 1/4-28 connector
    RB (4-polige vrouwelijke aansluiting), CA (4-polige mannelijke aansluiting)
  • Drievoudige las
    JW (BNC-stekkers), LA (10-32-stekkers), LC (SMB's), GR (stompe sneden), JR (vlechten)

Voorbeelden: 034RB040JW, 078RB015RB

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met Ben Strunk op bstrunk@pcb.com en 716-684-0002 x3334.

Cables

PCB Piezotronics, Inc. is een ontwerper en fabrikant van microfoons, trillings-, druk-, kracht-, koppel-, belastings- en reksensoren, evenals de pionier van de ICP®-technologie die wereldwijd door ontwerpingenieurs en professionals in voorspellend onderhoud wordt gebruikt voor test-, meet-, bewakings- en controlevereisten in de auto-, luchtvaart-, industriële, R&D-, militaire, educatieve, commerciële, OEM-toepassingen en nog veel meer. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLine en een wereldwijd distributienetwerk zet PCB zich in voor totale klanttevredenheid. Bezoek www.pcb.com voor meer informatie. PCB Piezotronics, Inc. is een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation. Aanvullende informatie over MTS vindt u op www.mts.com. PCB® en ICP® zijn geregistreerde handelsmerken van PCB Piezotronics, Inc.