Vrijgave

Tina McKean, Marketing
tmckean@pcb.com

Nieuwe Phantom voorversterker

Kwaliteitsmetingen, veelzijdig ontwerp voor de audiomarkt

27 april 2017, Depew, New York - Een nieuwe universele voorversterker van PCB Piezotronics, Inc. waarvoor patent is aangevraagd, verlaagt de projectkosten doordat gebruikers meerdere testmicrofooncartridges kunnen uitwisselen om aan unieke testvereisten te voldoen. Model 426A14 past op elke IEC 61094-4 voorgepolariseerde microfoon voor gebruik in luidsprekerontwerp, microfoon- en versterkermodellering, en live geluid of high definition opnametoepassingen.

De voorversterker kan worden gekocht als een standalone of als een systeem wanneer gekoppeld met een van PCB's geprepolariseerde microfooncartridges. Alle gekoppelde systemen worden geleverd met erkende kalibratiecertificaten.

Met deze flexibiliteit kunnen luidsprekerfabrikanten lagere amplitudes analyseren tot 15,5 dBA met een ½" test- en meetkwaliteit cartridge. Een snelle omschakeling naar een ¼" cartridge biedt de mogelijkheid om transiënten te kwantificeren en andere soorten metingen uit te voeren over een breed frequentiebereik van 4 Hz tot 100 kHz. De snelle reactietijd van dit microfoonsysteem wordt gebruikt om de geluidskwaliteit te verbeteren. Met 1% totale harmonische vervorming (THD) bij 156 dB SPL, bieden PCB's ¼" cartridges een betere geluidsverstaanbaarheid bij hoge volumeniveaus, een belangrijke kwaliteitsmaatstaf voor luidsprekerontwerp. Microfoons van PCB® hebben een gepatenteerd diafragma van een metaallegering dat superieure stabiliteit en nauwkeurigheid biedt onder veranderende omstandigheden wat betreft temperatuur, vochtigheid en statische druk in vergelijking met goedkope electret microfoons met plastic diafragma.

Deze fantoom gevoede voorversterker en microfoon zijn beschikbaar voor onmiddellijke verzending. Ga voor meer informatie naar www.pcb.com/phantom-power of neem contact op met Mark Valentino, PCB® Product Marketing Manager, op (800) 828-8840, x-2134 of mvalentino@pcb.com.

Nieuwe fantoom gevoede voorversterker, Model 426A14 van PCB Piezotronics, Inc.

PCB Piezotronics Inc. is een ontwerper en fabrikant van microfoons, vibratie-, druk-, kracht-, koppel-, belasting-, en reksensoren, evenals de pionier van ICP® technologie. Deze instrumentatie wordt gebruikt door ontwerpingenieurs en predictieve onderhoudsprofessionals wereldwijd voor test-, meet-, controle-, en besturingsvereisten in de automobiel-, ruimtevaart-, industriële, R&D-, militaire, educatieve, commerciële, OEM-toepassingen, en nog veel meer. Ons Platinum Stock Sensors programma zorgt voor verzending op dezelfde dag van meer dan 10.000 sensoren met levenslange garantie. Met een wereldwijd ondersteuningsteam van Field Sales, Application Engineers en Customer Service Representatives, staat PCB® trots achter haar producten met de diensten die u het meest waardeert, waaronder een 24-uurs SensorLineSM, een wereldwijd distributienetwerk en de enige verplichting in de industrie voor totale klanttevredenheid. Bezoek www.pcb.com voor meer informatie.

PCB® en ICP® zijn geregistreerde handelsmerken van PCB Group, Inc.