Vrijgeven:

k lovejoy @pcb.com

PCB's nieuwste miniatuur ICP® Triaxiale versnellingsmeter met TEDS

Introductie van PCB TLD356A01 & TLD356A03

27 juni 2023 DEPEW, NY - PCB Piezotronics (PCB®) introduceert onze nieuwe TLD356A01 en TLD356A03 Miniatuur ICP® Triaxiale Accelerometer met TEDS. Deze nieuwe modellen zijn upgrades van onze huidige 356A01 en 356A03 modellen met de toevoeging van TEDS functionaliteit.

De modellen TLD356A01 en TLD356A03 hebben:

• De toevoeging van TEDS om fouten door handmatige gevoeligheidsinvoer te minimaliseren, waardoor de insteltijd verkort wordt.
  • Miniatuur, lichtgewicht, duurzame ICP® triaxiale versnellingsmeter
  • Breed frequentiebereik: 2 tot 8.000 Hz (x-as), 2 tot 5.000 Hz (y- en z-as)
  • Hoge resonantiefrequentie: ≥ 50.000 Hz

De TLD356A01 en TLD356A03 worden voornamelijk gebruikt om trillingen te meten in apparaten waar de ruimte beperkt is. Toepassingen zijn onder andere: ontwerpvalidatie van elektronische apparaten, ontwikkeling van autosystemen, modale en structurele analyse, ESS- en HALT/HASS-testen, installaties met beperkte ruimte, kwalificatietesten van apparaten en kleine componenten, trillingsonderzoek op kleine objecten en algemene trillingsonderzoeken.

Model TLD356A01

Kijk voor meer informatie in onze shop: TLD356A01 & TLD356A03. Voor technische vragen en toepassingsondersteuning kunt u contact opnemen met inquiries@pcb.com of (800) 828-8840.

Over PCB Piezotronics

PCB produceert trillings-, druk-, kracht- en reksensoren, schoksensoren en akoestische sensoren die wereldwijd door ontwerpingenieurs en professionals in voorspellend onderhoud worden gebruikt voor test-, meet-, bewakings- en controlevereisten. Onze sensoren ondersteunen testen in de ruimtevaart en defensie, auto-industrie, transport, civiele techniek en algemene R&D industrieën. Tot de primaire sensortechnologieën behoren piëzo-elektrische (ICP®), piëzoresistieve en capacitieve MEMS. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLine en een wereldwijd distributienetwerk zet PCB zich in voor totale klanttevredenheid. PCB Piezotronics is een volledige dochteronderneming van Amphenol Corporation. Meer informatie op www.pcb.com.