Vrijgave:

(800) 828-8840 x2714
e collins @pcb.com

Endevco's nieuwe 7298A Triaxiale versnellingsmeter verbetert bewegingsmetingen

21 oktober 2021, Depew, NY - Endevco kondigde vandaag de introductie aan van Model 7298A, een triaxiale versnellingsmeter met variabele capaciteit, ontworpen om de hoge thermische stabiliteit en globale nauwkeurigheid te bieden die vereist is voor het meten van laagfrequente versnellingen in de ruimtevaart en auto-omgevingen.

Typische toepassingen vereisen de meting van bewegingen van het gehele lichaam in drie onderling loodrechte richtingen onmiddellijk na een schokbeweging of in aanwezigheid van hevige trillingsinputs. Demping voorkomt resonantie en de vlakke frequentierespons tot DC garandeert een getrouwe nauwkeurigheid bij lage frequenties en een grote bandbreedte.

"De 7298A biedt iets unieks op de markt met gegarandeerde prestaties over temperatuur en vrijwel onmiddellijk herstel na schokken," zegt Jennifer MacDonell, MEMS product line manager bij Endevco. "Dit komt ten goede aan onze klanten die testvluchten van vliegtuigen en andere triaxiale bewegingsmetingen met hoge nauwkeurigheid uitvoeren, waaronder trajectbewaking, modale analyse, fluttertests, voertuigdynamicatests en testvluchten van elektrisch verticaal opstijgende (eVTOL) vliegtuigen."

Model 7298A is verkrijgbaar in 2, 5, 10, 30, 50, 100 en 200 g volle schaalbereiken. Elke as van de triaxiale versnellingsmeter maakt gebruik van een gepatenteerd MEMS-detectie-element met variabele capaciteit. Gasdemping en interne stops zorgen ervoor dat het MEMS sensorelement bestand is tegen hoge schok- en versnellingsbelastingen. De triaxiale sensoropstelling is ondergebracht in een hermetisch schroefpakket met een integrale hermetische aansluiting.

De acht geleider model 3911 kabel is ontworpen om bij de 7298A te worden geleverd en heeft PFA geleiderisolatie en omhulsel met een passende 9-polige stekker aan het ene uiteinde en vertinde pigtails aan het andere uiteinde.

Meer informatie is beschikbaar op https://bit.ly/3F6hEL4. Voor technische vragen en toepassingsondersteuning kunt u contact opnemen met Jennifer MacDonell, Endevco MEMS product line manager, via jmacdonell@endevco.com of 408.718.9304.

Over Endevco

Endevco levert een compleet assortiment dynamische test- en meetsensoroplossingen, waaronder: MEMS en Piëzo-elektrische versnellingsmeters, schoksensoren, versnellingsmeters met variabele capaciteit, hoeksnelheidsensoren, 6 DoF sensoren, MEMS drukomzetters, signaalconditioners/versterkers, kabels en accessoires. Het merk Endevco staat bekend om het leveren van zeer betrouwbare producten voor toepassingen zoals auto-ontwerp/crashtests, het testen van vliegtuigen/ruimtevaartuigen, het testen van wapens/munitie en algemene laboratoriumtests. Ga voor meer informatie naar www.endevco.com