Vrijgave

Jennifer Carlo, Marketing Manager
Afdeling Test en Metingen (800) 828-8840
jcarlo@pcb.com

Nieuwe microfoon voor metingen in gevaarlijke omgevingen

Kwaliteitsmetingen in gebieden waar standaard condensatormicrofoons beperkt zijn

5 juni 2018 DEPEW, NY - PCB Piezotronics Inc. heeft een geprepolariseerd condensatormicrofoonsysteem - Model EX378B02 - uitgebracht voor gebruik in gevaarlijke omgevingen. Het nieuwe microfoonsysteem is compatibel met explosieve atmosferen en gasvormige gevaarlijke omgevingen waar standaard microfoons beperkt zijn. Bovendien voldoet de EX378B02 aan intrinsieke veiligheidsniveaus voor alle bovengrondse toepassingen wereldwijd; aan zeer hoge (Ma) mijnveiligheidsniveaus onder de grond voor alle mijnbouwlocaties buiten Noord-Amerika; en aan mijnveiligheidstests onder de grond in Europa.

De EX378B02 is uitgerust met een free-field microfooncassette. Deze heeft een exclusief ontwerp en een frequentiebereik van 3,75 tot 20.000 Hz. Met een lage geluidsvloer van 15,5 dBA kan hij nauwkeurig meten tot 137 dB aan de bovenkant. Het uitgebreide bereik maakt dit akoestische meetsysteem een uitstekende keuze voor lekdetectie, het testen van gastanks, toepassingen op booreilanden en machinebewaking in gebieden waar het voorkomen van vonken van cruciaal belang is.

Dit EX378B02 microfoonsysteem is beschikbaar voor onmiddellijke verzending. Bezoek www.pcb.com voor meer informatie of neem contact op met Mark Valentino, PCB Product Marketing Manager, op (800) 828-8840 x2134 of mvalentino@pcb.com.

Gevaarlijke Locatie Microfoon en Voorversterker Model EX378B02 van PCB Piezotronics, Inc.

PCB Piezotronics, Inc. is een ontwerper en fabrikant van microfoons, vibratie-, druk-, kracht-, koppel-, belasting- en reksensoren, evenals de pionier van de ICP®-technologie die wereldwijd door ontwerpingenieurs en predictieve onderhoudsprofessionals wordt gebruikt voor test-, meet-, bewakings- en controlevereisten in de automobiel-, ruimtevaart-, industriële, R&D-, militaire, educatieve, commerciële, OEM-toepassingen en nog veel meer. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLineSM en een wereldwijd distributienetwerk zet PCB® zich in voor totale klanttevredenheid. Bezoek www.pcb.com voor meer informatie. PCB Piezotronics, Inc. is een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation. Aanvullende informatie over MTS vindt u op www.mts.com.