Vrijgave

Nieuwe 4-kanaals ICP® signaalconditioner

Model 482C24 biedt extra toepassingsflexibiliteit

PCB® 4 channel signal conditioner (Model 382C24)

PCB® 4-kanaals signaalconditioner (Model 382C24)

2 maart 2016, Depew, New York - PCB Piezotronics Inc. breidt de 482C signaalconditioner serie uit met de introductie van Model 482C24. Deze 4-kanaals conditioner bevat DC koppeling die per kanaal selecteerbaar is. Het is ideaal voor gebruik met ICP® kracht- en druksensoren die lange ontlaadtijdconstanten hebben waardoor tijdelijke metingen tot 0 Hz mogelijk zijn. Een auto-zero functie heft automatisch elke DC bias op.

Een geklemde uitgang (bij AC-koppeling), die gebruikt wordt in repetitieve krachttoepassingen zoals stempelen en persbewaking, levert een alleen-positief signaal dat elke puls elektronisch hernummert voor de volgende cyclus.

Extra functies zijn onder andere een toetsenbord en display op het voorpaneel, incrementele versterking van x0,1 tot x200, TEDS ondersteuning en een RS-232 poort voor computerbesturing via door PCB® geleverde software. Model 482C24 voedt elke ICP® sensor en is geschikt voor dynamische metingen tot 100 kHz.

Model 482C24 is een voorraadartikel en beschikbaar voor onmiddellijke verzending. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Mike Lindstrom, Product Manager, op (800) 828-8840, x-2108 of e-mail naar mlindstrom@pcb.com.