Vrijgeven:

Voor meer informatie:
Kristen Lovejoy
k lovejoy @pcb.com

Nieuwe hooggevoelige triaxiale piëzoresistieve versnellingsmeter voor schokmetingen in het middenbereik

Endevco Model 74 is nu beschikbaar in 2K g versie met 600mV volle schaal uitgang

20 juni 2023 DEPEW, NY - - PCB Piezotronics (PCB®) introduceert onze nieuwe Endevco Model 74-2K triaxiale piëzoresistieve versnellingsmeter. Het is een uitbreiding van onze Endevco Model 74 lijn, die al 74-20K en 74-60K omvat.

De Endevco Model 74 triaxiale piëzoresistieve versnellingsmeter heeft gasdemping in het MEMS sensorelement om resonantie in een schokomgeving te dempen en een uitzonderlijke schokbestendigheid van 3 keer het volledige schaalbereik te bieden. Deze versnellingsopnemer was verkrijgbaar in de bereiken 20, 000 en 60.000 g en is nu verkrijgbaar in 2.000 g voor metingen in het middenbereik.

Kenmerken Endevco Model 74-2K:

• Geïntegreerde ESD-bescherming (Klasse 3B; >8000V) voorkomt schade bij het hanteren.
  • Loodvrije chipdrager (LCC) weegt slechts 1,2 gram
  • Laag stroomverbruik, geschikt voor gebruik op batterijen
  • Montage door middel van SMT (Surface Mount Technology) of zelfklevend
  • DC-respons met zeer minimale nulverschuiving

De 74-2K versnellingsmeter is ideaal voor datarecorders met hoge schokken, zware transportschokken, dummy datarecorders voor autotests en wapentests.

Model 74

Zie voor meer informatie de productlijst. Voor technische vragen en toepassingsondersteuning kunt u contact opnemen met inquiries@pcb.com of (800) 828-8840.

Over Endevco

Endevco biedt een compleet assortiment dynamische test- en meetsensoroplossingen, waaronder piëzo-elektrische, piëzoresistieve, MEMS en versnellingsmeters met variabele capaciteit, evenals hoeksnelheids-, schok- en 6 DoF-sensoren, miniatuur druksensoren, signaalconditioners, kabels en accessoires. Ons merk staat bekend om zeer betrouwbare producten met een breed scala aan testtoepassingen, waaronder auto-ontwerp en crashtests, het testen van vliegtuigen en ruimtevoertuigen, het testen van wapens en munitie en algemene laboratoriumtests. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLine en een wereldwijd distributienetwerk streeft Endevco naar totale klanttevredenheid. Endevco is een aangenomen naam van PCB Piezotronics of North Carolina, Inc., dat een volledige dochteronderneming is van PCB Piezotronics, Inc. Meer informatie op www.endevco.com.

Over Amphenol

Amphenol Corporation is een van 's werelds grootste ontwerpers, fabrikanten en verkopers van elektrische, elektronische en glasvezelconnectoren en interconnectiesystemen, antennes, sensoren en sensorgebaseerde producten en coaxiale en snelle speciale kabel. Amphenol ontwerpt, produceert en assembleert zijn producten op faciliteiten in Noord- en Zuid-Amerika, Europa, Azië, Australië en Afrika en verkoopt zijn producten via zijn eigen wereldwijde verkoopteam, onafhankelijke vertegenwoordigers en een wereldwijd netwerk van elektronica distributeurs. Amphenol heeft een gediversifieerde aanwezigheid als leider in snelgroeiende gebieden van de interconnectiemarkt, waaronder: Automobiel, Breedbandcommunicatie, Commerciële Lucht- en Ruimtevaart, Industrieel, Informatietechnologie en Datacommunicatie, Militair, Mobiele Apparaten en Mobiele Netwerken. Ga voor meer informatie naar www.amphenol.com.