Vrijgave:

Nikki Kapilevich, Global Marketing Director
(800) 828-8840 | nkapilevich@pcb.com

Miniatuur ICP® Triaxiale versnellingsmeter

De kleinste kubusversnellingsmeters van PCB met een geïntegreerde kabel

Oktober 2019, Depew, NY - PCB Piezotronics, Inc. heeft zijn kleinste ICP® triaxiale schokversnellingsmeters uitgebracht - Modellen 356A04 en 356A05. Deze modellen zijn ontwikkeld voor elektronische valtests met versnellingen tot respectievelijk 5000 en 20.000 g. Ze maken gebruik van de gevoeligheid en schokbestendigheid van onze druppelvormige modellen in een triaxiaal pakket.

De modellen 356A04 en 356A05 zijn ideaal voor het meten van schokken en trillingen in ruimtelijk beperkte locaties en op systemen die gevoelig zijn voor massabelasting. Het miniatuurontwerp van de ICP® maakt gebruik mogelijk in diverse mechanische schoktoepassingen, zoals:

• Valtests - elektronica
  • Omgevingsbelastingsonderzoek
  • Schoktests met meerdere assen

Deze miniatuur triaxiale ICP® versnellingsmeters hebben twee verschillende gevoeligheidsopties van 1,0 mV/g(model 356A04) en 0,25 mV/g ( model 356A05). Ze hebben allemaal een flexibele integrale kabel voor eenvoudige kabelgeleiding. De hoge overbelastingsschokgrenzen verminderen de kans op schade aan de sensor of signaalverzadiging tijdens het testen. De sensoren zijn verpakt in een robuuste, hermetisch afgesloten titanium behuizing die slechts 0,03 oz. (0,8 gm) weegt. Deze versnellingsmeters worden gevoed door een ICP® signaalconditioner of data-acquisitiesysteem dat een excitatiespanning levert van 18 tot 30 VDC bij 2 tot 20 mA constante stroom.

Illustration: 356A05 mounted for an electronic assembly drop test.

Afbeelding: 356A05 gemonteerd voor een valtest van een elektronische assemblage.

Bezoek www.pcb.com voor meer informatie of neem contact op met Kevin Kolmetz, PCB Product Marketing Manager op (800) 828-8840 x2213 of kkolmetz@pcb.com.

PCB Piezotronics, Inc. is een ontwerper en fabrikant van microfoons, vibratie-, druk-, kracht-, koppel-, belasting- en reksensoren, evenals de pionier van ICP-technologie die wereldwijd door ontwerpingenieurs en professionals in voorspellend onderhoud wordt gebruikt voor test-, meet-, bewakings- en controlevereisten in de auto-industrie, lucht- en ruimtevaart, industrie, R&D, defensie, onderwijs, commerciële en OEM-toepassingen en nog veel meer. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLine en een wereldwijd distributienetwerk zet PCB zich in voor totale klanttevredenheid. Bezoek www.pcb.com voor meer informatie. PCB Piezotronics, Inc. is een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation. Aanvullende informatie over MTS vindt u op www.mts.com. PCB® en ICP® zijn geregistreerde handelsmerken van PCB Piezotronics, Inc.