Vrijgeven:

Jennifer Carlo
jcarlo@pcb.com

PCB Piezotronics, Inc. lanceert aan massa geïsoleerde miniatuur Triaxiale ICP versnellingsmeters met TEDS

J-modellen ontworpen om elektrische ruis en aardlussen te verminderen

9 april 2019, Depew, NY - PCB Piezotronics, Inc., een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation (NASDAQ: MTSC) heeft haar kleinste, 0,47 inch (11,8 mm), grondgeïsoleerde, miniatuur triaxiale kubus versnellingsmeters met TEDS (Transducer Electronic Data Sheet) uitgebracht.

De modellen J356A43 / 44 / 45 voegen zich bij de familie van miniatuur triaxiale ICP versnellingsmeters met TEDS die ideaal zijn voor modale en structurele analyse, NVH van elektrische auto's en het testen van verpakkingen. Deze versnellingsmeters zijn verkrijgbaar in drie bereiken, 50 g / 100 g / 500 g, en verminderen signaalruis als gevolg van elektrische interferentie of slechte aarding aanzienlijk, omdat de sensoren elektrisch geïsoleerd zijn van het montageoppervlak.

Highlights

• Isolatie van de aarde
  • Grote frequentiebandbreedte
  • Hermetisch afgesloten titanium behuizing

Model J356A4X

Modellen J356A43 / 44 / 45 zijn beschikbaar voor onmiddellijke verzending. Bezoek www.pcb.com voor meer informatie of neem contact op met Kevin Kolmetz, PCB Product Marketing Manager op (800) 828-8840 x2213 of kkolmetz@pcb.com.

PCB Piezotronics, Inc. is een ontwerper en fabrikant van microfoons, vibratie-, druk-, kracht-, koppel-, belasting- en reksensoren, evenals de pionier van ICP-technologie die wereldwijd door ontwerpingenieurs en professionals in voorspellend onderhoud wordt gebruikt voor test-, meet-, bewakings- en controlevereisten in de auto-industrie, lucht- en ruimtevaart, industrie, R&D, defensie, onderwijs, commerciële en OEM-toepassingen en nog veel meer. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLine en een wereldwijd distributienetwerk zet PCB zich in voor totale klanttevredenheid. Bezoek www.pcb.com voor meer informatie. PCB Piezotronics, Inc. is een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation. Aanvullende informatie over MTS vindt u op www.mts.com.