Vrijlaten:

(800) 828-8840 x2713
abarill@pcb.com

PCB Piezotronics lanceert Differentiële Laad Versterker Productlijn

Ideaal voor gebruik met Charge Mode Sensors in toepassingen voor energieopwekking

8 november 2019, DEPEW, NY - PCB Piezotronics, Inc., een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation (NASDAQ: MTSC), kondigde de release aan van de modellen 421B30, 421B31 en 421B3X, differentiële laadversterkers ontworpen voor gebruik met differentiële, charge mode versnellingsmeters en druksensoren. De producten zijn ontwikkeld voor gebruik in onderzoek en ontwikkeling van turbines voor energieopwekking en de bewaking van roterende activa in nucleaire faciliteiten.

De productkenmerken:

• Verscheidenheid aan ingangsgevoeligheden maakt koppeling met ladingsmodus versnellingsmeters en druksensoren mogelijk.
  • Mogelijkheid tot conversie van een ingangsgevoeligheid in één technische eenheid naar een uitgangssignaal in een andere technische eenheid.
  • Spanning (mV) en stroom (μA) uitgangen voor flexibiliteit in toepassingen met lange signaaloverdrachtsafstanden.
  • Configureerbare hoogdoorlaat- en laagdoorlaatfilters maken een toepassingsspecifieke frequentierespons mogelijk.

Voor alle technische vragen en toepassingsondersteuning kunt u contact opnemen met Meredith Christman via mchristman@pcb.com of 716-684-0002 x2071.

PCB Piezotronics, Inc. is een ontwerper en fabrikant van microfoons, vibratie-, druk-, kracht-, koppel-, belastings- en reksensoren, evenals de pionier van ICP-technologie die wereldwijd door ontwerpingenieurs en professionals in voorspellend onderhoud wordt gebruikt voor test-, meet-, bewakings- en controlevereisten in de auto-industrie, lucht- en ruimtevaart, industrie, O&O, militaire, educatieve, commerciële, OEM-toepassingen en nog veel meer. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLine en een wereldwijd distributienetwerk zet PCB zich in voor totale klanttevredenheid. Bezoek www.pcb.com voor meer informatie. PCB Piezotronics, Inc. is een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation. Aanvullende informatie over MTS vindt u op www.mts.com.