Vrijgave

Katie Lehman, Marketing Manager
Divisie Ruimtevaart en Defensie
klehman@pcb.com

PCB Piezotronics Inc., een MTS Systems Corporation, heeft ISO 9001 en AS9100 certificeringen bijgewerkt

1 februari 2018 Depew, NY - PCB's Depew, NY en Halifax, NC productiefaciliteiten hebben hun ISO 9001 en AS9100 certificeringen bijgewerkt naar respectievelijk ISO 9001:2015 gecertificeerd door DQS, Inc. en AS9100:D gecertificeerd door DQS, Inc. standaarden. Dit toont de toewijding die PCB® heeft om de hoogste normen van kwaliteit en uitmuntende productie te leveren. ISO 9001 is de internationale norm die de vereisten voor een kwaliteitsmanagementsysteem specificeert. AS9100 neemt de ISO 9001-vereisten en vult ze aan met extra kwaliteitssysteemvereisten die zijn opgesteld door de luchtvaartindustrie om te voldoen aan de kwaliteitseisen van DOD, NASA en FAA. De bedoeling van de standaard is om een enkel kwaliteitsmanagementsysteem op te zetten voor gebruik binnen de luchtvaartindustrie.

Periodieke wijzigingen in ISO 9001- en AS 9100-normen bieden een uitgelezen kans om een kwaliteitsmanagementsysteem opnieuw onder de loep te nemen en de totale kwaliteit naar een hoger niveau te tillen. Weten hoe kwaliteitsstandaarden verschillen en veranderen bij elke update is de sleutel tot het optimaliseren van processen, mensen en technologie in de productie. Deze recente hercertificering is een aanvulling op PCB's bestaande ISO/IEC 17025-normen en versterkt het voortdurende streven naar kwaliteit en totale klanttevredenheid. PCB is ISO 9001:2015 gecertificeerd door DQS, Inc. sinds 1995 en AS9100:D gecertificeerd door DQS, Inc. sinds 2006. Meer informatie over PCB's kwaliteitsbeleid is te vinden op: https://www.pcb.com/About/Quality

PCB Piezotronics, Inc. is een ontwerper en fabrikant van microfoons, vibratie-, druk-, kracht-, koppel-, belasting- en reksensoren, evenals de pionier van de ICP®-technologie die wereldwijd door ontwerpingenieurs en predictief onderhoudsprofessionals wordt gebruikt voor test-, meet-, bewakings- en controlevereisten in de automobiel-, ruimtevaart-, industriële, R&D-, militaire, educatieve, commerciële, OEM-toepassingen en nog veel meer. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLineSM en een wereldwijd distributienetwerk zet PCB® zich in voor totale klanttevredenheid. Bezoek www.pcb.com voor meer informatie. PCB Piezotronics, Inc. is een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation. Aanvullende informatie over MTS vindt u op www.mts.com.