Vrijgave:

Directeur wereldwijde marketing
nkapilevich@pcb.com

PCBC voltooit bouw van 1 miljoen dollar cleanroomfaciliteit

een toonaangevende wereldwijde sensorleverancier en een van wny's grootste fabrikanten investeert in state-of-the-art drukassemblage

December 2019, DEPEW, NY - PCBPiezotronics, Inc., een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation (NASDAQ: MTSC), kondigde de voltooiing aan van nieuwe, milieugecontroleerde cleanrooms van in totaal 4.300 sq. ft. op hun hoofdkantoor aan Walden Avenue. Eerder dit jaar begon de sensorfabrikant met de assemblage van alle druk- en krachtproducten in deze nieuwe ultramoderne faciliteit.

Sensorelementen en andere kritische assemblages worden gefabriceerd in een ruimte van 1.200 m² die voldoet aan de ISO klasse 7 reinheidsnorm (minder dan 10.000 deeltjes per kubieke voet) of deze zelfs overtreft. De luchtvochtigheid in deze ruimte wordt ook geregeld binnen een tolerantiespecificatie. Het aantal deeltjes wordt verder teruggebracht tot ISO-niveaus van klasse 3-4 (minder dan 10 deeltjes per kubieke voet) dankzij het gebruik van laminaire flowtafels, HEPA-filters (High Efficiency Particulate Air) en andere ultramoderne cleanroomapparatuur.

imageimage637139268277337772
Een tweede cleanroom (3.100 sq. ft.) is bestemd voor eindassemblage en kalibratieprocessen. Deze ruimte heeft een nog strengere vochtigheidscontrole om schade door elektrostatische ontlading (ESD) aan elektrische componenten te voorkomen. In deze ruimte wordt gebruikgemaakt van lamineertafels voor kritische productassemblage en soldeerstations met HEPA-gefilterde rookafzuigers.

image637139379741556415 image637139378553036476 image637139378758858772

PCB verwacht dat de gecontroleerde cleanrooms hun productie- en assemblageprocessen van druk- en krachtsensoren verder zullen verbeteren. Hoge efficiëntie, verhoogde doorvoer en verbeterde kwaliteit en levering zijn slechts enkele van de verwachte voordelen. PCB Design Engineers werken nu al aan de volgende generatie hoogwaardige sensoren, waarvan het ontwerp en de productie afhankelijk zijn van een cleanroomomgeving.

"We zijn erg trots op deze nieuwe state-of-the-art faciliteit en onze voortdurende verbeterinitiatieven om beter presterende, hoogwaardige sensorproducten te leveren om te voldoen aan de eisen van onze gewaardeerde klanten", zegt David T. Hore, President van PCB Piezotronics. "Deze grote investering in een productieomgeving van wereldklasse versterkt PCB's toewijding aan Total Customer Satisfaction, wat de vaste missie van ons bedrijf is."

PCB Piezotronics, Inc. is een ontwerper en fabrikant van microfoons, trillingen, druk, kracht, koppel, belasting, en spanning sensoren, evenals de pionier van ICP ®-technologie gebruikt door ontwerp ingenieurs en voorspellend onderhoud professionals over de hele wereld voor test-, meet-, monitoring-en controle-eisen in de auto-, lucht-en ruimtevaart, industriële, R & D, militaire, educatieve, commerciële, OEM-toepassingen, en nog veel meer. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLine en een wereldwijd distributienetwerk zet PCB zich in voor totale klanttevredenheid.Bezoekhttps://www.pcb.com voor meer informatie. PCB Piezotronics, Inc. is een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation.