Vrijgave:

Amanda Barill
(800) 828-8840 x2713
abarill@pcb.com

PCB Piezotronics lanceert precisie Triaxiale ICP versnellingsmeter met top Exit M12 Connector

Ideaal voor toepassingen met beperkte ruimte die trillingsmetingen in drie assen nodig hebben

22 juli 2020 DEPEW, NY - PCB Piezotronics, Inc., een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation (NASDAQ: MTSC), kondigde de lancering aan van Model 630A91, een precisie triaxiale ICP versnellingsmeter met een top-exit M12 connector. Het product is ontwikkeld voor installaties met beperkte ruimte die een ICP versnellingsmeter met een verticale kabel nodig hebben, maar geen ruimte hebben voor een 90˚ draai van een rechte connector.

De productkenmerken:

• Mogelijkheid om drie gelijktijdige trillingsmetingen uit te voeren bespaart tijd en geld.
  • Ruimtebesparend ontwerp met top-exit connector.
  • Gemaakt om de zwaarste omstandigheden te weerstaan met een behuizing van roestvrij staal en een robuuste vierpins M12-connector.
  • Verkrijgbaar in een versie goedgekeurd voor gevaarlijke gebieden.

Voor alle technische vragen en toepassingsondersteuning kunt u contact opnemen met Meredith Christman via mchristman@pcb.com of 716-684-0002 x2071.

PCB Piezotronics, Inc. is een ontwerper en fabrikant van microfoons, vibratie-, druk-, kracht-, koppel-, belasting- en reksensoren, evenals de pionier op het gebied van ICP-technologie die wereldwijd door ontwerpingenieurs en professionals op het gebied van voorspellend onderhoud wordt gebruikt voor test-, meet-, bewakings- en controlevereisten in de auto-, luchtvaart-, industriële, R&D-, militaire, educatieve, commerciële, OEM-toepassingen en nog veel meer. Met een wereldwijd klantenserviceteam, 24-uurs SensorLine en een wereldwijd distributienetwerk zet PCB zich in voor totale klanttevredenheid. Bezoek www.pcb.com voor meer informatie. PCB Piezotronics, Inc. is een volledige dochteronderneming van MTS Systems Corporation. Aanvullende informatie over MTS vindt u op www.mts.com.